Politica de anulare-Politica de anulare

Politica de anulare

+40 753 180 801

Politica de anulare

Politica de anulare

Politica de anulare

Hotel DNH
19-04-2024

ANULARI SI NEPREZENTARI

Orice anulare de rezervare a camerei se va trimite în scris, pe adresa de e-mail: rezervari@hoteldnh.ro sau  telefonic la numărul: 0341 180 801, cu cel putin 7 zile inaintea  sosirii (check-in).

Anularile asupra oricarei rezervari trebuie efectuate in scris. Oaspetele este raspunzator pentru plata catre hotel a taxei de anulare, suma care este descrisa de catre hotel in momentul rezervarii.

Toate camerele care au fost confirmate ca rezervate vor fi pastrate pentru prima noapte a datei programate de sosire, timp in care hotelul le poate inchiria fara alte anuntari in prealabil, in situatia in care nu a fost facuta o informare asupra sosirii tarzii. 

Hotelul poate anula orice rezervare imediat dupa ce un oaspete intarzie plata conform termenilor si conditiilor din momentul rezervarii sau daca un oaspete devine insolvabil sau are un administrator numit in afacerile sale care a devenit insolvabil sau daca oaspetele incalca oricare dintre clauzele stipulate in  termenii si conditiile de mai sus, iar atunci isi va folosi eforturile sale rezonabile pentru a oferi oaspetilor facilități alternative la un alt hotel similar sau cu un standard comparabil, cu condiția ca aceste facilități să fie disponibile.

MODIFICARI ASUPRA REZERVARILOR

Modificarile survenite in urma oricaror rezervari trebuie efectuate in scris. Nicio modificare nu va fi garantata pana in momentul primirii in scris de catre hotel. Tarifele survenite in urma modificarilor pot varia, in functie de natura schimbarii, cat si de disponibilitatea in momentul modificarii aduse rezervarilor.

Rezervați acum